reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlado Mlynarcik

Vlado Mlynarcik

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemôžem si pomôcť, ale keď mám napísať krátke info o tom kto som, jediné čo mi svieti v hlave je spomienka na hodiny slovenčiny na gymnáziu s témou "môj životopis". A začať info o sebe predstavením sa a uvedením veku mi príde trochu klišoidné. Tak uvidím, snáď to neskôr zmením :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Paradoxy pri Lampeduse

Vlado Mlynarcik

Paradoxy pri Lampeduse

Malý paradox správ zo slovenských médií dnešného dňa. Správa, ktoú zachytil každý - počet obetí potopenej lode s utečencami pri talianskom ostrove Lampedusa pravdepodobne presiahne počet 300.

  • 4. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 250x
  • 4
Úvaha o štvrtom prikázaní

Vlado Mlynarcik

Úvaha o štvrtom prikázaní

Zamýšľal som sa prednedávnom nad niektorými Prikázaniami. Špeciálne nad jedým - "Cti otca svojho i svoju matku!" Rozmýšľal som hlavne nad tým, čo môže ponúknuť dnešnému človeku. Asi niekoľko odpovedí.

  • 5. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 232x
  • 0
Kto mlčí a kto sa klame?

Vlado Mlynarcik

Kto mlčí a kto sa klame?

“Podľa organizátorov pochodu Dúhový Pride Bratislava 2010 bolo násilie na podujatí priamym dôsledkom netolerantnej a nenávistnej rétoriky niektorých politikov a mlčania tých ostatných. Pre TASR to uviedla organizátorka stretnutia Romana Schlesinger.”

  • 24. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 521x
  • 37
Pracovný obed.

Vlado Mlynarcik

Pracovný obed.

V stredu som absolvoval jeden veľmi príjemný obed na 4th street v San Franciscu. Využijúc prestávku v programe konferencie sme sa s kolegom rozhodli pohľadať nejakú blízku príežitosť na rýchly obed. Rýchly nie v zmysle fastfood-u, proste niečo nenáročné a príjemné. A práve na spomenutej ulici nás oslovila rožná reštaurácia, ktorá cez svoje veľké výkladné okná ponúkala čisto prestreté stoly a zároveň pomerne málo hostí. Optimisticky sme teda vošli dnu.

  • 1. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 765x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu